onsdag 26 september 2012

En studiedagbok



Jag är ju numera en studerande! Jag pluggar till Apotekstekniker, mitt drömyrke, och det är sannerligen fullt ös från morgon till kväll. Men roligt är det och jag trivs som fisken i vattnet!



Vi har haft blans annat haft en föreläsning där de talade om vikten av en studiedagbok. Jag hade ett block hemma där man kunde dekorera insidan själv. Sagt och gjort. Det gjorde jag. :-)


Så här ser det ut med den på plats. Uselt fotat, men kameran och  jag är inte goda vänner. Jag vet inte om den håller på att ge upp eller om det beror på att det var lite för mörkt då jag fotade. Kanske det till och med är handhavandefel. ;-)



Material:
Papper: Cardstock : Bazzil classic Kraft


 
Det var allt från mig idag!
Lisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar