onsdag 5 december 2012

Ytterligare ett julkort

Nu för tiden så är det massor av julkort i allehanda bloggar men det hör ju som till årstiden, eller hur?
 
Idag visar jag upp ett julkort som jag gjort med urfina papper från Maja Design, tycker Maries papper är fantastiskt vackra och lätta att jobba med.
 
Dekorationen är en krans med utstansade järneksblad som jag gjort med en punch från Martha Stewart, jag har använt mig av två olika gröna nyanser på Bazzill pappret till bladen.
 
Runt kanterna på pappret har jag skrapat med en edge scraper och sedan ritat ett streck runtomkring med en tunn svart penna.
 
 
Lite bling i två olika varianter och röda bär som jag stansade ut med stansen fick göra slutfinishen på kransen.
Det material jag har använt mig av finns naturligtvis hos Scraphuset:
DT-Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar