måndag 28 januari 2013

Altrad påse

Hela helgen har jag njutit och inte haft några "måsten" alls - helt fantastiskt! Tillbringade lördagen i slalombacken, med rätt kläder så håller man sig varm trots 15 minusgrader.

Igår eftermiddag gick jag ner i min ateljé och kom upp med en altrad påse :o)

Jag tycker det är så fint att ge bort något i en påse som man altrat - snacka om personligt och trevligt! Eller hur?!

Jag har små bruna papperspåsar som jag använde som bas och sedan satte jag fast papper ovanpå och så till sist dekorerade jag den bl a med utstansade snöflingor och stjärnor. 


Å så en bild från sidan :o)


Jag har ju sagt det förr men det tål att upprepas - jag älskar stjärnstansen från Epiphany Crafts! Den är så rackarns användbar!

Det material jag har använt mig av finns naturligtvis hos Scraphuset:
Smash - Paper tape - Black Dot
Reprint - Rhinestones - Röd
Privat:
snöre, knapp, klädnypor o bokstäver

Tack för att du kikade in och tittade :o))

DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar