söndag 17 februari 2013

Hotellkapell på Kreta

Idag tänker jag visa min tolkning av min egen skiss som ligger till grund för månadens tävling. 

Tillsammans med några goda vänner åkte jag och maken till Kreta, Agia Pelagia, en vecka i augusti i fjol. 

Det var en av de "godaste" och mest avkopplande resor jag någonsin gjort och det var helt U.N.D.E.R.B.A.R.T kan jag meddela. Våra dagar bestod av frukost => slappa/sova vid poolen => lunch => slappa/sova vid poolen => middag => en promenad till byn => sova.

Vi behövde alla den här avkopplande semestern, speciellt maken då han legat väldigt sjuk under sin egen semester med inskrivning på sjukhuset i 10 dagar :o(


På hotellet fanns ett vitt litet kapell just vid ingången till receptionen, tycker det var så otroligt vackert så det blev en  hel massa foton där.

Jag har använt mig av en äldre kollektion från Reprint till min layout då färgerna passade bra till.

Det material jag har använt mig av finns naturligtvis hos Scraphuset:
Privat:
Thickers (bokstäver)

Tack för att du kikade in och tittade :o))

DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar