onsdag 13 februari 2013

Old Side

Jag fortsätter att scrappa foton från våra utlandsresor som vi gjorde ifjol. 
Under fjolåret blev det hela tre utlandsresor för mig och maken. Ljuvligt med resor där man har en massa minnen att minnas tillbaka till!

Till Side, Turkiet, åkte hela familjen en vecka i juni. Det var en otroligt avkopplande resa och vi tog det väldigt lugnt då vår äldsta dotter hoppade på kryckor efter en mopedolycka som hon var med om 1,5 vecka innan vi åkte i väg.


Ett av de nya papprena från Kaiser passade alldeles perfekt till mitt foto från hamnen i Old Side med sina härliga bruna färger med inslag av rost. 

Det var en fantastisk solnedgång där nere i hamnen och vi njöt av alla underbara färger som spred sig över himlen.

Det material jag har använt mig av finns naturligtvis hos Scraphuset:
Clearsnap - Chestnut Roan - Fluid Chalk
Privat:
Bling

Tack för att du kikade in och tittade :o))

DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar