lördag 29 juni 2013

Grattiskort med papper från Pion Design

En av mina finaste vänner, Anna, fyllde år i slutet av maj. Naturligtvis åkte vi dit för att uppvakta henne med lite fina blommor och ett handgjort kort till.
 
Med fina papper från Pion Design, rosor och dekorationer från Prima så blev jag mer än nöjd över slutresultatet.
 
 
Fick premiäranvända min nya punch från Martha Stewart *lycka*
 
Några vimplar tillsammans med blandade blommor; rosor, knoppar, vallmo och en körsbärsblomma och en sluttouch med glitterlim och lite bling.


Jag tycker det blir så fint och dekorativt när man blandar olika sorters blommor och färger.
 
Jag har använt mig av följande produkter från Scraphuset:Bazzill Thunder Trio #1 White
Bazzill Classic Kraft Cardstock
Alfabet och blingcirkel samt rosor från Prima.
Fotohörn privat.

Tack för att du kikade in och tittade :o))
DT-Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar