söndag 11 augusti 2013

Promenad vid sjön

Jag och familjen bor i ett hus ganska nära stan.
Trots att vi bor så nära stan så bor vi ändå vid en sjö. Områden kring sjön utnyttjas av väldigt många då kommunen (och en intresseförening) har gjort en jättefin promenadväg runt, Hälsans Stig.
 
Jag brukar försöka att ta mig ut och promenera, med eller utan bungy pump stavar, runt sjön så ofta jag har möjlighet. Bland det vackraste jag vet är när sommaren håller på att övergå till höst och att luften blir så där underbart klar och "hög" samtidigt som trädens löv börjar att skifta färg, från mörkt gröna, till underbart gula/orangea/röda.
 
Idag visar jag en layout på foton som jag tog förra hösten vid en sån härlig promenad vid sjön. Fotona togs med min mobil, en Samsung, och sedan redigerade jag dem i app'en Instagram samt skickade in för framkallning via Fuji.
 
Visst blev fotona fina?
 
 
Det här gröna pappret, samt "vimplarna" som sticker ut under fotona, är lite äldre papper från We R Memory Keepers - tycker de är så fina!
 
Jag har använt mig av följande produkter från Scraphuset:
Alfabetstickers är privata (gamla Basic Grey)

Tack för att du kikade in och tittade :o))
DT-Helena

1 kommentar: