fredag 9 augusti 2013

Tulpaner

Tulpaner är bland de finaste blommorna jag vet. Tänk när vintern är som kallast och snön är som djupast så börjar dessa underbara blommor att säljas i butikerna. Då njuter jag som mest!
 
Ofta brukar jag köpa hem en bukett fina tulpaner var och varannan fredag och ställa på köksbordet så vi ser dem hela tiden som vi är hemma på helgen. Köket är en central plats i vårt hem.
 
Idag tänker jag visa en layout jag har gjort, just med de älskade tulpanerna.
 
 
Lika mycket som jag gillar tulpaner så gillar jag de underbara papprena som svenska Maja Design kommer ut med jämna mellanrum. Här har jag använt mig av flera olika som jag lagt lager-på-lager, tycker det blir så fint.
 
Jag har använt mig av följande produkter från Scraphuset:
Alfabetstickers privat.

Tack för att du kikade in och tittade :o))
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar