söndag 9 november 2014

Mitt allt

Idag firas ju farsdag här i Sverige och då ska vi bjuda ut min pappa (barnens morfar) på restaurang för att fira honom. Barnens pappa får vi fira en annan dag då han befinner sig i en buss i Polen just nu på väg hemåt efter att ha varit i Ukraina med en hjälpsändning.
 
Dagen till ära så visar jag upp en layout som jag gjorde häromdagen på en scrapträff med goda vänner. När vi träffas så har vi beställt ett mindre kit som Anette på Scraphuset plockar ihop till oss som vi skapar efter varje gång. Den här gången så var det bl a ljuvliga papper från Pion Design och fina dekorationer i matchande färger i kitet - så fina!
 
Layouten är på min älskade H - mitt allt!
 
Fotot är taget på ett mysigt café i Lysekil ifjol och jag har redigerat det något i Photoshop. Redigeringen funkade perfekt till de mönstrade papprena.
 
 
Ibland känner man sig inte helt nöjd med det man skapar men med denna layout så blev jag rakt igenom nöjd. Nöjd med allt till och med.
 
Tillsammans med min underbara punch-around-the-page stans från Martha Stewart så gick det ganska fort att göra layouten.
 
Naturligtvis måste blommorna glittra så här åkte "star dust" stickles från Ranger fram.
 
 
Älskar dig, H!
 
Materialet jag har använt kommer naturligtvis från Scraphuset:
Tack för titten o välkommen tillbaka!
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar