tisdag 25 augusti 2015

Blombud

Att få blombud är hur trevligt som helst. Senast när jag fyllde år så fick jag ett blombud av min syster som bor på annan ort. Det var en fantastiskt vacker bukett med cremefärgade och rosa rosor i. Helt otroligt vacker!
 
Idag visar jag upp en layout med just denna bukett. Papprena jag använt mig av är från Pion Designs kollektion Linnaeus Botanical Journal 6x6" som är så användbara och vackra.
 
Några äldre blommor och knappar fick bli den mesta dekorationen utöver de vackra papprena.
 
Bokstäverna (de större) är äldre chipboards från Pink Paislee som jag färgade in med tre olika chalks från Prima och Clearsnap så de skulle få samma färg som övriga dekorationer och fotot.
 
Det mesta av materialet jag har använt kommer naturligtvis från Scraphuset:
Tack för titten o välkommen tillbaka!
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar