onsdag 4 november 2015

Hallon

 
Bland det bästa jag vet är att vara i skogen på sensommaren/hösten och plocka bär och svamp. Tänk vilken lycka det är att kunna öppna frysen under vintern och plocka fram det man själv plockat!
 
Jag har två kanonbra hallonställen som jag brukar besöka, nackdelen är dock att jag vill inte åka dit på dagtid då det är så mycket folk i rörelse runtomkring då. Mitt hallonställe kan ju avslöjas ju...!
 
 
På min layout har jag använt mig av papper från både Maja Design och Pion Design. Mina två favoritleverantörer av papper - sån tur att de är svenska också!
 
I övrigt är det bokstäver från Basic Grey, rub-ons från Tim Holtz, brad från Prima Marketing, rhinestones från Reprint och olika slags blommor. Stickles på blommorna till sist (tyvärr syns det inte så bra här).
 
Materialet jag har använt kommer naturligtvis från Scraphuset:
Tack för titten o välkommen tillbaka!
DT-Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar