fredag 20 november 2015

Julklappstag

Hejsan!

Har ni fått nån snö ännu? Jag väntar och väntar. Otåligt! November är verkligen lång och mörk. Mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem igen. Tur det finns en mängd med ljus att tända när man är hemma! Samt att det är helt lagligt att sitta inne och pyssla vid sitt skrivbord. :)

En av utmaningarna i lördags var att göra en julklappstag. Jag är inte särdeles förtjust i tags. Tycker aldrig de passar in eller har nån bra plats på mina alster. Mest bara malplacerade och i vägen. Men en julklappstag har ju faktiskt ett syfte. Då känns det okej. 

IMG_0111

Visst är handstilen makalöst snygg!
Om jag inte ser fel är det Monnah som varit i farten med sin penna. :) 

IMG_0109

Jag fann papper från Maja Design, snygga stenciler och stämplar från You Do, Molding paste och skimrande glitterpulver i mina väskor. Det var bara att börja skapa med andra ord. Embossade texten med ett genomskinligt embossingpulver för att få den att stå ut lite från pappret. 

IMG_0112

Det var allt för idag! 
Lisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar